|
Umowy serwisowe
Stała umowa serwisowa umożliwia korzystanie z naszych usług na preferencyjnych warunkach Opieka informatyczna nie musi być droga. Zawarcie umowy serwisowej na określoną liczbę godzin w miesiącu umożliwia łatwą kontrolę nad kosztami użytkowania sprzętu komputerowgo w Firmie. Oto zalety stałej umowy w porównaniu do korzystania tylko z pomocy doraźnej:
Umowa serwisowa na określoną liczbę godzin:
Przykład: Firma zawiera umowę na 10 godzin miesięcznie. Przy tym wymiarze godzin stawka wynosi 50zł/h. Miesięczna stała opłata wynosi więc 500zł netto. W ramach umowy serwisant będzie w Firmie przez 10 godzin w miesiącu. Jeśli w międzyczasie nie wystąpią nagłe zgłoszenia serwisowe, czas ten zostanie rozłożony równo na cały miesiąc, tak aby można było w tym czasie niezbędne czynności konserwacyjne (aktualizacje, kontrole antywirusowe, czyszczenie systemów, itd.). Jeśli 10 godzin nie wystarczy na miesięczną obsługę zgłoszeń (tzn. czas realizacji zgłoszeń przekroczy 10 godzin), dodatkowe godziny zostaną zafakturowane zgodnie z określoną w umowie stawką 75zł/h. Umowa serwisowa ryczałtowa:
Przykład: Firma zawiera umowę na ryczałtową na 1000zł miesięcznie (kwota umowy jest negocjowana po określeniu ilości sprzętu komputerowego w Firmie). Serwisant wykonuje w ciągu miesiąca wszelkie niezbędne czynności konserwacyjne oraz reaguje na zgłoszenia i awarie. Firma otrzymuje co miesiąc fakturę na stałą kwotę niezależnie od ilości zgłoszeń. Aby przygotować specjalne warunki współpracy musimy uzyskać kilka istotnych informacji dotyczących Twojej infrastruktury informatycznej. Jestem pewny, że Twój informatyk lub Ty sam bez problemu poradzisz sobie z odpowiedzią na kilka prostych pytań. W przypadku problemów zrobimy to sami podczas bezpłatnej wizyty w Twojej Firmie. Minimalny zestaw danych do określenia warunków umowy serwisowej:
|
||||||||||||||||||
Design by: Pixel-Design | Copyright © 2007-2012 MMnet s.c. |