Umowy serwisowe

 Stała umowa serwisowa umożliwia korzystanie z naszych usług na preferencyjnych warunkach

Opieka informatyczna nie musi być droga.

Zawarcie umowy serwisowej na określoną liczbę godzin w miesiącu umożliwia łatwą kontrolę nad kosztami użytkowania sprzętu komputerowgo w Firmie.

Oto zalety stałej umowy w porównaniu do korzystania tylko z pomocy doraźnej:
  • dużo niższa stawka godzinowa w porównaniu do pomocy doraźnej
  • szybki czas reakcji (4 - 6 godzin od zgłoszenia)
  • możliwość pomocy zdalnej i telefonicznej
  • dostęp do bazy wiedzy i ewidencji zgłaszanych usterek
  • bezpłatne doradztwo w zakresie zakupów i modernizacji sprzętu
  • rozliczenie do miesiąc z 14 dniowym terminem płatności

  Umowa serwisowa na określoną liczbę godzin:
  • stała opłata miesięczna określona w umowie pozwalająca na skorzystanie z naszych usług przez określoną liczbę godzin miesięcznie
  • godziny poza limitem miesięcznym rozliczane są wg stawki określonej w umowie
  • faktura VAT za wykonane usługi wystawiana jest po zakończeniu miesiąca kalendarzowego z terminem płatności 14 dni

Przykład: Firma zawiera umowę na 10 godzin miesięcznie. Przy tym wymiarze godzin stawka wynosi 50zł/h. Miesięczna stała opłata wynosi więc 500zł netto. W ramach umowy serwisant będzie w Firmie przez 10 godzin w miesiącu. Jeśli w międzyczasie nie wystąpią nagłe zgłoszenia serwisowe, czas ten zostanie rozłożony równo na cały miesiąc, tak aby można było w tym czasie niezbędne czynności konserwacyjne (aktualizacje, kontrole antywirusowe, czyszczenie systemów, itd.).
Jeśli 10 godzin nie wystarczy na miesięczną obsługę zgłoszeń (tzn. czas realizacji zgłoszeń przekroczy 10 godzin), dodatkowe godziny zostaną zafakturowane zgodnie z określoną w umowie stawką 75zł/h.


  Umowa serwisowa ryczałtowa:
  • stała opłata miesięczna określona w umowie pozwalająca na skorzystanie z naszych usług bez ograniczeń
  • możliwość pracy zdalnej serwisanta (bez czekania na dojazd)
  • zdalna administracja serwerami i usługami
  • faktura VAT za wykonane usługi wystawiana jest po zakończeniu miesiąca kalendarzowego z terminem płatności 14 dni

Przykład: Firma zawiera umowę na ryczałtową na 1000zł miesięcznie (kwota umowy jest negocjowana po określeniu ilości sprzętu komputerowego w Firmie). Serwisant wykonuje w ciągu miesiąca wszelkie niezbędne czynności konserwacyjne oraz reaguje na zgłoszenia i awarie. Firma otrzymuje co miesiąc fakturę na stałą kwotę niezależnie od ilości zgłoszeń.


Aby przygotować specjalne warunki współpracy musimy uzyskać kilka istotnych informacji dotyczących Twojej infrastruktury informatycznej.

Jestem pewny, że Twój informatyk lub Ty sam bez problemu poradzisz sobie z odpowiedzią na kilka prostych pytań. W przypadku problemów zrobimy to sami podczas bezpłatnej wizyty w Twojej Firmie.

Minimalny zestaw danych do określenia warunków umowy serwisowej:
  • ilość komputerów stacjonarnych, notebooków i serwerów wraz z informacją o systemach operacyjnych zainstalowanych na tych komputerach (lub planowanych do instalacji)
  • podstawowe parametry używanego sprzętu komputerowego (procesor, pamięć, dysk twardy)
  • istniejące rozwiązania antywirusowe (producent, wersja oprogramowania)
  • istniejące rozwiązania archiwizacji danych (sposób wykonywania kopii zapasowych)
  • sposób podłączenia firmy do Internetu (rodzaj łącza, przepustowość, nazwa dostawcy)
  • sposób podłączenia firmy do sieci telefonicznej (operator, centrala telefoniczna)
 Design by: Pixel-Design Copyright © 2007-2012 MMnet s.c.