Dla Firmy
Outsourcing
Outsourcing informatyczny jest to usługa polegająca na wydelegowaniu zakresu zadań związanych z obsługą systemu informatycznego w przedsiębiorstwie do zewnętrznej, wyspecjalizowanej firmy IT. Zakres ten może dotyczyć zarówno pełnej obsługi jak również tylko wyranych przedmiotów i procesów.
Takie podejście do problemu obsługi informatycznej daje następujące korzyści:
 | umożliwia obniżenie i zaplanowanie kosztów związanych z działem IT w dłuższym okresie czasu |
 | zwiększa wydajność i niezawodność działania systemu informatycznego |
 | pozwala na skupienie się na podstawowej działalności przedsiębiorstwa |
Dzięki wykorzystaniu nowych technologii oraz wypracowanej metodologii świadczenia pomocy technicznej wspieramy naszych Klientów w efektywnej działalności w następujących obszarach:
 | Bieżąca obsługa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz sieci teleinformatycznych, w celu utrzymania systemów w stałej gotowości do pracy. |
 | Nadzór w zakresie: |
- stałej obserwacji pracy systemu informatycznego i teleinformatycznego w celu zapobiegania awariom i ich sprawnego usuwania
- dostawy sprzętu i oprogramowania zapewniający ciągły rozwój systemów informatycznych
- zabezpieczenia danych zawartych w systemach komputerowych klienta przed ich utratą i dostępem osób nieuprawnionych
- optymalizację pracy systemów informatycznych Klienta
- Wsparcie techniczne w zakresie:
- użytkowania sprzętu komputerowego, oprogramowania i aplikacji biurowych
- udzielania użytkownikom konsultacji i prowadzenia szkoleń
- Usługi doradcze, polegające na:
- przygotowaniu planu modernizacji systemów informatycznych
- przygotowaniu opinii technicznych
- wykonywaniu audytów i inwentaryzacji oprogramowania
|